среда, 2 июля 2014 г.

დღე მეოთხე

დღეს განვიხილეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმა, ვიმუშავეთ საპრეზენტაციო ფაილების შექმნაზე, რუბრიკების შექმნაზე. 

4 комментария:

  1. გამარჯობა მერი! გავეცანი თქვენს პროექტს,ძალიან საინტერესოა. ეთანხმებით თუ არა გამონათქვამს ,,დრო ფულია"?როგორ შეიძლება დავაფასოთ და გაუფრთხილდეთ დროს? თუ დრო , დროზე ადრე გარბის, როგორ უნდა მოვიქცეთ? დავინახე რომ მოსწავლეების აქტიურობა ძალიან მაღალია, საგნებს შორის კავშირი აღსანიშნავია - სულხან-საბას ლექსიკონის გამოყენება,ინგლისურ ენაზე თარგმნა.
    ვფიქრობ მოსწავლეებისთვის მნიშვნელოვანია ქართული მენტალობიდან გამომდინარე თუ გამოუმუშავდებათ საკუთარი დღის რეჟიმის შედგენის უნარ-ჩვევა.

    ОтветитьУдалить
  2. მერი, შენი პროექტი ძალიან საინტერესოა და ვფიქრობ მოსწავლეების აქტიურად ჩართვა არ გაგიჭირდება. რამდენად გაიგებს მოსწავლე დროის ფასს და როგორ შეძლებს მის ეფექტურად გამოყენებას? როგორ გამოიყენებენ იმ უნარ-ჩვევებს რომელზეც პროექტის განმავლობაში ამუშავებ?
    სამუშაო პროცესში დროის ეფექტურად გამოყენება მიაჩვევს მოსწავლეს იცოდეს დროის ფასი და სწორად გამოიყენოს ის მთელი დღის განმავლობაში.

    ОтветитьУдалить
  3. მერი,მომეწონა თქვენი პროექტის შინაარსი და განსახორციელებელი აქტივობები,იმდენად, რომ მოსწავლეთა ნამუშევარიც ვნახე და აღვფრთოვანებული დავრჩი,ყოჩაღ! მეც მათემატიკას ვასწავლი საჯარო და კერძო სკოლაში და შენს ნაშრომს გამოვიყენებ აღნიშნული საკითხის სწავლებისას ჩემს ბავშვებთან,ვიმედოვნებ,უკეთეს შედეგს მივიღებ, ვიდრე წინა წლებში.

    ОтветитьУдалить